hej allihopa, om de e någon

 
Vet inte vad jag ska ta mig till eller vad jag ska säga. Det känns som en stor klump i magen och ett tryck över bröstet, jag får ingen luft, känns som jag grabbar tag efter allt för att inte falla och dö inombords. Ingenting är sig likt och ingenting har jag kvar, bara mina minnen och mina kännslor. Ingen har någonsin betytt så mycket för mig, ingen kommer någonsin betyda så mycket för mig. Människor kommer prata, och säga vad vet hon om kärlek som är så ung och naiv, men har man känt kärleken så vet man när den är äkta, när det är den personen man ska leva med. När man vaknar och ser in i den andra personens ögon och vet att denna dagen kan inte gå fel med en så underbar människa brevid mig, eller när man lägger sig och hör hur det andas tyngre och tyngre och man känner all kärleken bubbla fram inom sig, när man ser in i dom blå ögonen och hela kroppen blir varm och man känner sig trygg. jag känner det där och jag kommer alltid känna så för du är min ängel. Du är han som lyfter mig när jag faller, han som får mig att le och känna mig hemma, utan dig känner jag mig inte hemma längre, jag känner mig så vilsen och ensam. Vad jag vill få sagt är väl att jag älskar dig från djupet av mitt hjärta och du kommer alltid att ha en speciell plats hos mig, för du är mitt liv, mitt allt, min största kärlek.
<3

Kommentarer
Postat av: Jonas

Thord"!!!!!!!!!!!

2012-09-24 @ 23:58:30
Postat av: Anonym

JAA hur kunde du veta haha :P

2012-12-13 @ 00:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0