Tjingeling!



HEJ ALLIHOPA!!! :D

blev ju uppsagt från Donken som jag skrev för en hel evighet sen, och sen dess har jag bara legat och stirrat in i väggen. Blev sjukskriven för depression så jag har haft det ett helvete det senaste...
Vet inte om ni någonsin haft en ångestatack, man tror att man ska dö, och det känns verkligen så både psykiskt och fysiskt. ett rent helvete allt man trodde va så rätt, känns helt plötsligt bara så fel, man vill bara krypa ur sitt skinn släcka lampan och försvinna. Ingenting passar, man vill inte träffa någon eller göra något. så om jag inte hört av mig eller verkat helt kocko så ber jag om ursäkt, det är bara för jag mått så himla dåligt.

Som tur är så är jag verkligen på bättringen nu, och jag hade verkligen inte vart så frammåt som jag är idag om det inte vart för Jonas, han har vart fantastisk, och verkligen visat vad kärlek är, jag har aldrig och kommer aldrig älska någon som jag älskar dig. för evigt hjärtat <3

jag har iallafall tagit tag så långt i livet så jag ska försöka komma in på lernia och få mig en utbildning, det känns bra och jag känner mig faktiskt ganska peppad inför det.

något annat jag ser fram emot litegrann är min födelsedag!
vi firar den dagen innan jag och Jonas på IN FLAMES konserten i Göteborg. han är jätte peppad, medans jag .. jaa.. jag gör det väl mer av kärlek än vilja ;)

det va en liten update av mitt liv iallafall om någon läser.
ha en kanon dag allihopa och ta hand om varandra

xox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0