GNÄLL 100% :P

varför lägger dom högskoleprovet en lördag?! :O .. det förstor ju inte bara för den som ska göra det men även för alla runt om!! :/ .. finns ju inget vi kan hitta på denna helgen bara för det där jävla provet :(

i övrigt så går väl livet ett steg fram och tre bak! .. jag är ensam 24/7 och springer runt på stan för att hitta till alla ställen som jag fått på pappret från AF men inte ett enda ställe finns ju att hitta ..
jag börjar bli mer än trött nu! ...

Våren är ju här och de e skänt om det inte vore för pollen :S ..

vad har jag annars hittat på.. JO angelica och jag va på en sönder stressad resa genom västergötland i jackt på en ny bil till henne :) sen blev det mys hos oss med film :)
och igår va kristina här och vi skulle koka kräm .. men de blev mer fruktsaft med klumpar :S ..

nu lägger jag ner för dagen och går in för den sämsta helgen i livet!

hej hej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0