dra åt helve...

Vill bara spy ur mig all skit och eftersom ingen läser bloggen så får det bli här då!
känns som om jag är helt ensam i världen och alla jävla krav man kan komma på ligger på mig, jag måste ta all skit och medla mellan beckan och allihopa, ingen bryr sig om mig för alla bara tänker på beckan ingen frågar hur jag mår BARA beckan! jag är så sjukt less på att allt ska handla om henne och att jag är helt osynlig.. mamma frågar hur det är och jag säger så där sen är vi inne på becka igen! VA FAAN!!! JAG DÅ! är det meningen att jag ska känna mig så jävla övergiven och ensam?

det är så himla tur att jag har min Mimmi och Jonas, jag älskar er så himla mycket så jag vet varken in eller ut! hade det inte vart för er så hade mitt liv verkligen vart så jävla meningslöst! tack för ni finns <3<3

missförstå mig rätt jag är otroligt trött på att höra om Rebecka hela jävla tiden visst är det synd om henne men BRY ER INTE SÅ MYCKET! .. hon blir ju inte bättre för att ni tjatar om det! och jag är en egen individ jag vet inte allt om henne och vill inte alltid höra om henne

för en gångs skull vore det roligt att veta att någon faktiskt bryr sig om mig med,...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0