jobb,jobb,jobb..

Blev i veckan uppsagt på McDonalds helt utan förvarning så japp nu är man ute och söker jobb igen då :/
finns inget tråkigare eftersom man får nej på nej på nej på nej också ska man försöka låta glad och possitiv ändå. kan inte alla företag bara expandera över en natt och skrika efter fler arbetare, sån tur kommer man aldrig att ha tyvärr. synd att man aldrig gick med i facket för jag har starka kännslor att detta inte har gått rätt till.

skit samma man kommer ingenvart om man ska va grinig jag ser ganska ljust på det hela ändå!
jag har mer erfarenhet än en normal 21 åring och jag är villig att ta nästan vilket jobb som helst så jag vet att det löser sig. tror jag ska köpa en ny dagbok och bara skriva ner allt som man vill få ur sig för det finns en hel del i mig som bara vill komma ut!

hoppas ni har det kanon iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0