för dig, för evigt.

Utan dig skulle jag aldrig överleva, du är verkligen mitt allt.

du är den första jag tänker på när jag vaknar,
du är den den sista jag tänker på innan jag somnar.
När du är ifrån mig, känner jag mig som en halv människa,
och när du är med mig, är jag den lyckligaste tjejen på jorden.

Du är så underbar, du är bättre än vad en tjej någonsin kan begära.
När jag rör vid dig känner jag mig så varm, trygg och lycklig.
När du ser på mig känns allt så perfekt, och jag vill stanna där förevigt. 

Du är den enda i mit liv som kan få mig att skratta som du gör,
men du är även den som kan få mig mest iriterad.
När jag är med dig känner jag mig alltid uppskattad och älskad.
Jag kommer aldrig att lämna dig, för när jag ser på dig, ser jag en framtid ihop.
När jag är med dig känns allt annat så oviktigt, som om tiden stannar.

Jonas, jag älskar dig mer än någonting annat, jag lämnar dig aldrig.

för evigt och alltid

Jag älskar dig!


"Love id friendship, set on fire"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0